lørdag 19. januar 2013

Dåp på Hedemark




 Vidunderbabyen Theo ble døpt i Romedal kirke sist helg;)
Jeg ble vist den ære å få være fadder på 
dåpsbarnet;) 

Ute hadde minusgradene pyntet,
inne hadde Susann og Stig;)
pyntet og ordnet;)
INGEN
 ting var overlatt til tilfeldighetene.
Alt var delikat i blått og hvitt;)

Se på de bordkortene.



 På bloggen til Susann, som du finner her , finner du bilder av dåpsbarn, bord, kaker mm.
 
 

Et glimt av noen av de vakre bunadene som
gjestene hadde på seg;)


Det bugnet av kaker og godsaker;) 
Her fra produksjonen av Mikke Mus-kjekspinner som jeg bidro med;)))

Jeg tror jammen jeg spiste kaker for mange uker fremover;))

Nå blir det  kålrot, gulrøtter
og joggesko;)))


God Lørdag til dere alle;)


 


5 kommentarer:

  1. Flotte bordkort og bunadar. Barnebarnet vårt skal døypast i slutten av februar, det blir spennande og fint.
    Kaker ja, men det er jammen godt ;) ;)
    Når det gjeld bok så ser eg at det er kjekt å slå opp i, men det er litt hulter til bulter med at teksta står fortløpande, ikkje inn mellom bilda.
    Men kjekt likevel.
    Du tek vel back up av bloggen din ? Det har eg gjort lenge etter tips frå http://www.fabelaktive.com/ Ho har mange gode tips under fanen Bloggteknisk.

    Ha ein fin laurdag !
    klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Vel overstått barnedåp :) Nydelege bunader og godsaker. God helg.

    SvarSlett
  3. Så fine bilder :) Koselig med dåp, i morgen er det min tur til å være fadder :)

    Så kule kjekspinner, de var stilige!

    Ønsker deg en fin lørdagskveld *klem*

    SvarSlett
  4. Dette var ein flott dag. Så fine bordkort of flotte bunader. Den med grønt liv kjenner eg til...mor mi hadde slik bunad. Ho kjem frå det fylket den høyrer til.
    Artige kjekspinnar du har laga.....spennande.
    MarJe.

    SvarSlett
  5. Skjønner at du koste deg! :)
    Flott bordkort og så artige kjekspinner du lagde! :)
    Ha en koselig søndag!
    Klem Lisa

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...