torsdag 30. april 2015

Helg igjen






.. og april har bare noen timer igjen;)
April er måneden hvor det er kaldt, varmt, snø, regn og SOL;)
På baksiden av huset har vi en ganske lun plass
hvor formiddagskaffen kan nytes
før løvet spretter ;)

Her har jeg ommøblert litt ;)






 

 Sist helg var det sludd, snø og regn.
Men hva gjorde vel det,
her var det syhelg med gode venninner.



 

Å så krative vi blir ;)
Teknikker prøves ut, og kunnskap deles.
Så koselig;)



Store mengder kaffe og sjokolade gikk med;)
og fersk gjærbakst
og bitte litt vin i de sene nattetimer;)


 Og selvfølgelig måtte Twister teknikken prøves igjen;) 
Her har jeg brukt en kvadratisk linjal på 4,5 inch som skjæremal.
 Blokkene jeg startet med var på 6,5 inch.
Tror det må bli en liten duk til bordet i bakhagen;)



 Ønsker jeg alle en superfin kveld og en


herlig varm mai-helg;)




6 kommentarer:

  1. Ja, det er en deilig tid fremover nå.. Det er så godt å kunne ta i bruk uteområdet. Vi har riktignok ikke noe hage enda, men godt å sitte å kjenne solen varme. Også godt med kreative venninnehelger. Tipper dere fikk laget mye fint. God langhelg!

    SvarSlett
  2. Bra at det går an å sitte ute hos deg. Her har det forsåvidt vore fine dagar,
    men ein isande kald vind som straffa meg med smerter i ei øyre. Plagsomt og vondt.
    Spennande med syhelg tenkje eg. Om alle var like kreative og flinke som du vart det nok ei nyttig og spennande helg :)

    God ny veke, og då er det mai...
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Så gøy med syhelg med venninner, og det ser ut som dere har kost dere både med symaskinen og med god mat. Det var et smart tips du viser på det siste bilde, der du har tatt tape på en kvadratisk linjal og laget en twister. :-)

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig da. Dette ser kjekt ut.
    Klem

    SvarSlett
  5. For ei herlig helg dere har hatt! Ja, det gjør ikke så mye med møkkavær når man kan kose seg med slikt :) Ha ei riktig god mai helg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. Heisan
    Så koselig plass du har bak huset. Jeg har ikke fått sittet så mye ute, for jeg har mest vært på jobb. Rundt 70 bunader leveres i disse dager, så her jobbes det på. En uke igjen på jobb, så drar jeg til sydligere strøk.......en gulrot må man ha.
    Så fint å samle venninner med samme interesse, og ha det gøy med hobbyen sin. Slike treff gir påfyll på energikontoen. Og de gode horna du hadde bakt, mmmmm...
    Nå skal jeg nyte fridagen min i dag. Men en liten tur skal jeg også på i dag.
    Ha en fin 1 mai. Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...